یہ کہانی سچی ہے یا جھوٹی

دہلی میں ایک خاندان کے دو معصوم بچے صبح اپنے بستروں پر مردہ پائے گئے۔ اس موت کی ممکنہ وجہ کی تفتیش کے بعد اس کے کھانے پینے پر سوال کیا گیا ، جس کے بعد بچوں کی ماں نے کہا کہ بچوں نے باہر کچھ نہیں کھایا ، لیکن سونے کے وقت اسے معمول کے مطابق دودھ کا گلاس دیا گیا۔

جب فریج میں رکھے دودھ کے کنٹینر کا معائنہ کیا گیا تو پتہ چلا کہ 3-4 انچ لمبا سانپ کا بچہ اس کے نیچے مردہ پڑا ہوا ہے۔ یہ فریج تک کیسے پہنچا اور دودھ کے جگ میں گر گیا ؟؟؟ گھر والوں کو یاد آیا کہ وہ سبزی منڈی سے پالک لائے تھے اور پالک کی گٹھی کھولے بغیر فریج میں رکھی تھی۔ یہ ممکن ہے کہ سانپ کا بچہ اسی گٹھی سے باہر آنے کے بعد دودھ کے جگ میں گر گیا ہو۔

بچوں کی موت کی وجہ واضح ہو گئی ، لیکن خاندان نے اپنے دو بچوں کو کھو دیا۔ لہذا ، ہمیں خاص طور پر فریج میں کچھ بھی رکھتے ہوئے خاص طور پر پتیوں والی سبزیاں اور فرج میں ڈھانپنے والی چیزوں کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔

اپنے فرج کو وقتا فوقتا صاف رکھیں ، کچن میں کوئی بھی کھانا گھر پر کھلا نہ چھوڑیں۔ اس حادثے سے سبق لیں اور اپنے آپ کو صرف پڑھنے تک محدود نہ رکھیں بلکہ اسے آگے بڑھائیں اور انسانیت کی خدمت میں ایک چھوٹا سا حصہ ڈالیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: