کند ذہن کے لیے نہایت آزمودہ وظیفہ

آپ نے دیکھا ہی ہوگا کہ بہت سے لوگوں کے دماغ بہت تیز ہوتے ہیں،بلا کا حافظہ ہوتا ہے ۔ایسے لوگ جو اپنے ذہن کو کمپیوٹر کی طرح تیز کرنا چاہتے ہیں انہیں جان لینا چاہئے کہ روحانی طور پر استقامت دینے والے وظائف دماغ کی کارکردگی غیر معمولی طور پر بڑھا دیتے ہیں۔

کند ذہنی دور کرنے اور ذہین بننے کیلئے نہایت آزمودہ عمل ہے جس سے فائدہ اٹھا کر آپ نہ صرف اپنے بچوں کی کندذہنی کو دور کر سکتے ہیں بلکہ خود بھی ذہین بن سکتے ہیں ۔ کند ذہنی دور کرنے اور ذہین بننے کیلئے نہایت آزمودہ عمل ہے جس سے فائدہ اٹھا کر آپ نہ صرف اپنے بچوں کی کندذہنی کو دور کر سکتے ہیں بلکہ خود بھی ذہین بن سکتے ہیں ۔سورۃ مزمل کی آیت نمبر 8’’واذکر اسم
ربک و تبتل الیہ تبتیلا‘‘ روزانہ 313مرتبہ اول و آخر گیارہ مرتبہ درود شریف پڑھیں انشا اللہ اس عمل کی برکت سے کند ذہنی دور ہو جائے گی ۔

اور آپ یاآپ کے بچے ذہین بن جائیں گے‎ پرانے زمانے کی بات ہے کہ بغداد میں ایک سوداگر رہا کرتا تھا جو بہت ہی دولت مند تھا لیکن اپنی دولت لٹا کروہ اتنا غریب ہوگیا تھا کہ محنت مزدوری کر کے اپنا پیٹ پالنے پر مجبور ہوگیا ۔

اپنے پچھلے وقت کی عیش و عشرت والی زندگی کو یاد کرکے وہ اکثر غمزدہ ہوجایا کرتا تھا۔ ایک رات وہ بہت ہی اداس اور غمزدہ حالت میں سویا تو اس نے خواب دیکھا کہ ایک بزرگ اس سے کہہ رہے ہیںکہ تمہاری قسمت کا ستارہ مصر کے شہر قاہرہ میں جگمگا رہا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: