بیوی سے سلوک سنت رسول ﷺ کے مطابق

آپ کی بیوی آپ کا ساتھی ہے۔سنت رسول ﷺ کے مطابق چند چیزیں جو آپ اپنی بیوی کے ساتھ لازمی کریں اور اپنی ازواجی زندگی کو پر سکون بنا ئیں.

اسے میٹھے عرفی ناموں سے پکاریں (نبیﷺ عائشہؓ کو “عاشُ” کہ کر پکارتے تھے)۔یوں اس کے ساتھ کوئی بھی حلال کھیل کھیلو (نبیﷺ عائشہؓ کے ساتھ دوڑ لگاتے تھے) اور١ جب شوہر اپنی بیوی کے ساتھ کھیلتا ہے تو اللہ اس سے محبت کرتا ہے۔اس کے ساتھ حسن سلوک کرو اور اس کو ہر وہ چیز پیش کرو جس سے اس کا دل آپ کی طرف نرم ہوجائے (عرفات میں آخری خطبہ میں نبیﷺ کی طرف سے یہ انتباہ ہے).اس کے لیے تحائف خریدیں بعض اوقات ٹافی ھی کیوں نہ ہو (انہیں ایک بچے کی طرح سلوک کرنا پسند ہے). گھریلو سرگرمیوں میں اس کی مدد کریں۔ جب بھی آپ موجود ہوں ، کھانا پکانے ،کپھڑے دھونے ، کمرے کو صاف کرنے وغیہ میں۔ (یہ سنت ہے). اس کے والدین کی عزت کریں اور انھیں کبھی کبھی تحفہ دیں۔ان اچھی باتوں اور کام کی تعریف کریں جو وہ آپ کے لیے کرتی رہی ہیں اور اس کے لئے ہمیشہ اس کا شکریہ ادا کرتے رہیں۔ اللہ فرماتا ہے؛ جو لوگوں کا شکریہ ادا نہیں کرتا وہ میرا شکریہ ادا نہیں کرتا ہے۔اسے بتائیں کہ وہ آپ کے لیے کتنا معنی رکھتی ہے ، آپ اس سے کتنا پیار کرتے ہیں اور آپ اسے پا کر کتنے خوش قسمت ہیں۔

اس کی باتیں پوری توجہ محبت اور دلچسپی سے سنو ۔ اور جو مسائل وہ بتائے ان کو فوری حل کرو ۔ اس کو اس کا عیب بتانے سے پہلے اس کی تعریف کرو۔ اچھی خوشبو (منہ اور جسم دونوں ، یہ سنت ھے) سے ہمیشہ اپنے آپ کو مزین کریں۔ جب کبھی آپ ساتھ ہوں تو اس کے ساتھ گفتگو کریں۔جب آپ کام پر ہوتے ہو تو ، “مجھے آپ کی یاد آتی ہے” ، “مجھے آپ سے محبت ہے” ، اسے فون پر بتایں۔ اس کے ساتھ مل کر کام کرتے رہیں ، جیسے۔ کھانا پکانا ، کھانا ، ، قرآن پاک پڑھنا ، وغیرہ..دوسروں کی موجودگی میں اس کی غلطی کا انکشاف نہ کریں۔اسے دین کے بارے میں سکھائیں ۔ اسے مارنے ، پیٹنے ،تکلیف دینے سے پرھیز کریں۔اسے حجاب پہننے ، اپنے وقت کے اندر پانچ وقت نماز پڑھنے ، اور رمضان کے روزے رکھنے،اور زکات دینے( اگر فرض ہو) کی تلقین کریں .. یہ سب لازمی ھیں.اسے ھمیشہ اپنی دوعاؤں میں یاد رکھیں.وہ راستہ بنیے جس پر آپ کی بیوی جنت جا سکے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: